loading...

پدرو رودریگز

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم با کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم با کیفیت عالی دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم از رسانه س

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم

Modir بازدید : 329 یکشنبه 12 شهریور 1396 : 4:39 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم با کیفیت عالی

  • دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم با کیفیت عالی

    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم از رسانه سخاموزیک

    Download Ahange Jadid Alireza Talischi Ay Dele Khodam

    آهنگ علیرضا طلیسچی آی دل خودم

    ترانه و آهنگسازی: علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم, میکس و مستر: حامد برادران

    دانلود آهنگ آی دل خودم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ علیرضا طلیسچی آی دل خودم

    رفت که بره این دفعه فرق میکرد با هر دفعه گره
    عشق دلی که ما نشستیم پاش خیلی حرفه بره
    کاشکی بشه یکی واسه ی مام از خوشیش دس بکشه
    بشه که ما انقده بهش خوبی میکنیم که خسته بشه
    آی دل خودم وای اینا میخوان دورت بزنن ساده توام
    میان و بعد میرن تورم نگاه نمیکنن نگاه نمیکنن
    آی دل خودم وای مث همین آدما دورت انقده پرن
    که تا یکی از راه برسه عاشقت شدن عاشقت شدن

    +++++++++
    قلبم واسه تو میتپیدش این حالو هیچکی ندیدش
    چه فایده که یکی تو دلم داره میگه که اینارو نگی بهش
    نگام آسمونه چشا خیس حالم اصلا رو به را نیس
    ولی بازم آرزو میکنم نصیب تو بشه بهترینش
    بهترینت بودم بهترین باش این دیوونه خیلی دوست داش
    این دیوونه خیلی دوست داش
    آی دل خودم وای اینا میخوان دورت بزنن ساده توام
    میان و بعد میرن تورم نگاه نمیکنن نگاه نمیکنن
    آی دل خودم وای مث همین آدما دورت انقده پرن
    که تا یکی از راه برسه عاشقت شدن عاشقت شدن

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا طلیسچی بنام آی دل خودم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آی دل خودم

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های علیرضا طلیسچی

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم

    Description

    رفت که بره این دفعه فرق میکرد با هر دفعه گره عشق دلی که ما نشستیم پاش خیلی حرفه بره کاشکی بشه یکی واسه ی مام از خوشیش دس بکشه بشه که ما انقده بهش خوبی میکنیم که خسته بشه آی دل خودم وای اینا میخوان دورت بزنن ساده توام میان و بعد میرن تورم نگاه نمیکنن نگاه نمیکنن آی دل خودم وای مث همین آدما دورت انقده پرن که تا یکی از راه برسه عاشقت شدن عاشقت شدن+++++++++ قلبم واسه تو میتپیدش این حالو هیچکی ندیدش چه فایده که یکی تو دلم داره میگه که اینارو نگی بهش نگام آسمونه چشا خیس حالم اصلا رو به را نیس ولی بازم آرزو میکنم نصیب تو بشه بهترینش بهترینت بودم بهترین باش این دیوونه خیلی دوست داش این دیوونه خیلی دوست داش … آی دل خودم وای اینا میخوان دورت بزنن ساده توام میان و بعد میرن تورم نگاه نمیکنن نگاه نمیکنن آی دل خودم وای مث همین آدما دورت انقده پرن که تا یکی از راه برسه عاشقت شدن عاشقت شدن

    Author

    علیرضا طلیسچی

    Publisher Name

    سخاموزیک

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 11,552
  • بازدید کلی : 55,916
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین