loading...

پدرو رودریگز

گیت فروشگاهی چیست؟ امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی حفاظت از کالاهای فروشگاهی بسیار راحت تر از قبل است که یکی از مناسب ترین اختراع های صورت گرفته در این باره گیت فروشگاهی و یا همان ناظر الکترونی

گیت فروشگاهی چیست؟

Modir بازدید : 274 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 : 0:47 نظرات (0)

گیت فروشگاهی چیست؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی حفاظت از کالاهای فروشگاهی بسیار راحت تر از قبل است که یکی از مناسب ترین اختراع های صورت گرفته در این باره گیت فروشگاهی و یا همان ناظر الکترونیکی کالا که مخفف عبارت لاتین electronic article surveillance است منظور از گیت فروشگاهی در واقع به سیستم امنیتی حفاظت از کالاها در فروشگاه ها گیت گفته می شود. و گیت فروشگاهی دستگاهی است شامل انتن که در خروجی فروشگاه نصب می شود و برد الکترونیکی در داخل آنتن قرار می گیرد که اصلی ترین نقش را به عهده دارد و تگ ها و لیبل هایی که به کالا وصل می شوند؛ که اگر شخصی قصد خروج کالا بدون پرداخت هزینه را داشته باشد، انتن نصب شده در خروجی فروشگاه پیغام هشدار داده و فروشنده را آگاه می سازد. معمولا وقتی که بخواهیم وارد فروشگاه هایی بشویم که سیستم ضد سرقت را دارد. در کنار در های خروجی فروشگاه یک نوع سیستم نرده مانند را می بینیم که در واقع این سیستم های نرده شکل همان آنتن های فرستنده یا گیرنده ی امواج رادیویی هستند. پس با دیدن این سیستم جلوی درب ورودی مغازه یا فروشگاه ها یک سیستم ضد سرقت فروشگاهی را می بینیم که از دو آنتن و تگ های روی لباس تشکیل شده است. معمولا مگنت هایی که این تگ ها را از روی لباس ها جدا می کند کنار متصدی صندوق قرار دارد.

کاربرد گیت فروشگاهی

اگر بخواهیم که درباره کارایی این سیستم ها برایتان توضیح دهیم باید بگوییم 2 سیستمی که در جلوی درب ورودی قرار دارد به عنوان انتن است که یکی فرستنده و شکل دوم گیرنده امواج در فرکانس رادیویی است. سیستم وقتی شروع به آلارم یا هشدار دادن می کند که تگی بین دو آنتن قرار بگیرد و این الارم معمولا به صورت بوق و یا هشدار نور است و فروشنده و یا صندوق دار متوجه خروج لباس از فروشگاه می شوند پس لباسی که تهیه می کنید اگر روی آن تگ نصب شده باشد صندوق دار با مگنت تگ را از روی لباس تان جدا می کند.

بهترین گیت فروشگاهی

امروزه بازار خرید و فروش کالاها دچار تغییرات بزرگ شده و می توان گفت دچار تغییرات خوبی شده است، امروزه مانند قبل ممکن نیست که افراد در فروشگاه ها هم عمل فروش و هم عمل نظارت بر اجناس، برای جلوگیری از سرقت و تهاجم مالی را با هم به انجام برسانند. ما در شرکت ایمن موج با سابقه یک دهه فعالیت با سرلوحه قرار دادن هدف ایجاد آرامش و امنیت، همواره جهت خدمت رسانی آماده بوده ایم، و در این بخش می خواهیم به شما بهترین گیت فروشگاهی را معرفی کنیم، تا به شما فروشگاه داران در زمینه امنیت اجناس و در کل امنیت فروشگاه یاری رسان باشیم. گیت-SWG-گیت-ضد-سرقت-فروشگاهی-دزدگیر-گیت-دزدگیر-فروشگاه-چرمیران  

چرا باید بهترین گیت فروشگاهی را داشته باشیم؟

همان طور که گفتیم، همچون گذشته نظارت بر اجناس و ارائه آن به مشتری توسط فروشنده دیگر ممکن نیست، حتی اگر شما افراد جداگانه ای را برای ایجاد امنیت در فروشگاه به کار گیرید، باز هم ممکن است امنیت به شکل کامل در فروشگاه تان ایجاد نشود. مشتری ها ترجیحا خواستار این هستند که خودشان کالا را انتخاب، بررسی و در نهایت کار خریداری کنند. گاهی ممکن است که کالای مورد نظر از مشتری دور بوده باشد، و از فروشنده تقاضای کند که در دسترسی به کالا به وی کمک کند، که در این حالت، کنترل فروشگاه توسط فروشنده به طور مستقیم دشوارتر شده و بهتر است جهت کاهش استرس فروشنده و تمرکز بیشتر او بر روی فروشگاه و فروش، ایجاد امنیت را به سیستم های الکترونیکی و به روز واگذار کنیم. البته این نکته هم وجود دارد که چیده شدن کالاها در فروشگاه ها به طوری است که مشتری ها بتوانند به راحتی به اجناس موجود در فروشگاه دسترسی داشته باشند، در نتیجه کنترل فروشگاه برای فروشنده با دشواری همراه خواهد بود و لازم است که بهترین گیت فروشگاهی جهت حفاظت و جلوگیری از سرقت کالاها نصب شود. سیستم هایی مانند گیت های فروشگاهی، دوربین های مدار بسته و … که به صورت کلی و دائمی امنیت را ایجاد خواهند کرد به شکلی که نمیتوانند در لحظه، مانع از سرقت و دزدبری کالا شوند.
با افزایش میزان فروش شاهد گسترش فروشگاه ها هستیم که امروزه در سراسر شهر وجود دارند و نیازهای متعدد مردم را بر طرف می نمایند. ازطرفی با بزرگتر شدن فضای فروشگاه امکان کنترل و حفظ کالا از دستبرد با مشکل مواجه می گردد. تا جایی که کالاهای گران قیمت به راحتی از فروشگاه خارج می شوند و آب از آب تکان نمی خورد. اما امروزه سیستم امنیتی های (Security Systems) مختلفی برای فروشگاه ها تعبیه شده است که از این امر جلوگیری نموده و موجب حفظ کالاهای داخل فروشگاه از دزدی (Anti-Shoplifting Systems)می گردند. یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی فروشگاه ها دزدگیر فروشگاهی (Shop Alarm Security) است که پس از تولید و وارد شدن به بازار از استقبال گرمی برخوردار شد. دزدگیر فروشگاهی در واقع تکنولوژی ای است که از خروج بدون اجازه فروشنده جلوگیری می نماید. (Shoplifting Prevention)
افزایش ایمنی اجناس داخل فروشگاه و مغازه و جلوگیری از سرقت و خروج ناخواسته‌ی آن‌ها، باعث ایجاد ضرورت برای استفاده از گیت‌های دزدگیر شده است، چرا که تقریباً هیچ ابزار دیگری نمی‌تواند به خوبیِ دزدگیر مغازه مانع از سرقت اجناس و کالاهای موجود در آن شود. به عنوان مثال استفاده از نیروی انسانی بدین منظور، یک فروشگاه را مجبور می‌کند تا تعداد زیادی کارمند برای نظارت بر حضور مشتریان در فروشگاه استخدام کند و این اقدام علاوه بر این‌که هزینه‌های جاری فروشگاه را افزایش می‌دهد، به احتمال زیاد باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان نیز خواهد شد، چرا که تحت نظر دائمی بودن، توسط فردی دیگر در فروشگاه خوشایند کمتر فردی خواهد بود. انواع گیت دزدگیر گیت دزدگیر ضد سرقت فروشگاهی انواع مختلفی دارد که با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن به سه دسته تقسیم می گردد. این سه دسته در حالت اختصاری به RF، AM، EM نام گذاری گردیده اند. لازم به ذکر است از این میان می توان به سوپرگیت نیز اشاره نمود که با وجود تمام آپشن های گیت معمولی، نسبت به آن ها قوی تر و دقیق تر عمل می نماید. این عملکرد حساس به علت ارتقا سطح کیفی و بهره مندی از به روز ترین تکنولوژی ها می باشد. مزایای سوپرگیت سوپرگیت نیز کاربردی درست شبیه گیت های دیگر دارد ولی تجهیزات و امکاناتی که بر روی آن تعبیه شده موجب حفاظت بیشتر و کنترل بهتر می گردد. از جمله برتری های سوپرگیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • تکنولوژی ضد نویز Antinoise
  • جنس بدنه ضد آب WaterProof
  • محکم و با دوام از جنس ABS
  • قابلیت عملکرد مولتی فرکانس Multi Frequency
  • قدرتمند با کوچک ترین برد هوشمند جهانی Smart Plus PCBA
  • هشدار دهنده دقیق Accurate Alarm
  • قیمت مناسب و ارزش خرید بالا Economic Gate For Shop
  • رنگ بندی متنوع Different Colors
گیت AM امروزه برای حفظ امنیت دیگر روش های سنتی جوابگو نیست و لذا سیستم های متعدد امنیتی مدرن نیاز است تا اموال افراد حفظ و کنترل گردد. یکی از مهم ترین مراکز که نیاز به سیستم امنیتی دارد، فروشگاه ها هستند که با در معرض دید قرار دادن انواع محصولات، زمینه را برای سرقت فراهم می نمایند. برای جلوگیری از این معضل هم اینک در فروشگاه ها از گیت امنیتی استفاده می کنند. این گیت ها با توجه به تکنولوژی که در تولید آن ها به کار رفته به بهترین روش ممکن فروشگاه را مجهز نموده و از لحاظ امنیتی آن را ساپورت می نماید. گفتنی است گیت های ضد سرقت در انواع مختلفی طراحی می شوند که از جمله پرکاربردترین و بهترین آن ها می توان گیت AM را نام برد. استفاده از گیت‌های ضد سرقت برای جلوگیری از سرقت و خروج ناخواسته‌ی اجناس و اشیاء در فروشگاه‌ها و اماکن گوناگون باب شده و با توجه به پیشرفت کارایی این دستگاه‌ها، تقاضای استفاده از آن‌ها نیز به طور پیوسته رو به افزایش است. پیشرفت تکنولوژی، که تقریباً تمامی جنبه‌های زندگی امروزی را در بر گرفته، در گیت‌های دزدگیر نیز اتفاق افتاده و باعث افزایش هر چه بیشتر کیفیت این دستگاه‌ها شده است. تولید انواع گیت ای ام و استفاده‌ از این نوع گیت ضدسرقت به جای گیت‌های قدیمی‌تر، مانند گیت آر اف نمونه‌ی بارزی از گسترش و بهبود فناوری در طراحی و ساخت گیت‌های دزدگیر است.   گیت-SWG-گیت-ضد-سرقت-فروشگاهی-دزدگیر-گیت-دزدگیر-کالزینو
انواع گیت AM
  • گیت دزدگیر تک پایه Single Antenna Shop Gate
  • گیت دو پایه Dual Antenna Shop Gate
که البته در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی cosmetics چندین گیت را در کنار هم قرار می دهند تا میزان حساسیت بالاتر رود و در نتیجه دقت در حفظ و کنترل اجناس فروشگاه بیشتر شود.

گیت IMG

گيت IMG1 يكي از پرطرفدار ترين محصولات ايمن موج ميباشد كه به علت ظاهر جذاب، نظر افراد زيادي را به خود جلب نموده است. بدنه اصلي اين گيت متشكل از يك شيشه سكوريت به ابعاد 160 در 37 در 1 سانتي متر ميباشد. آنتن ها درون قابي در پشت اين شيشه سكوريت جاسازي شده است. همچنين داراي پايه اي فلزيست كه در فاصله 11 سانتي متري از پايين شيشه توسط دو سوراخ پيچ شده است. ضخامت اين پايه فلزي 5 ميلي متر است بنابر اين باتوجه به قطر قاب آنتن موجود درپشت شيشه، اين گيت در قسمت پايه، داراي ضخامت كمتر از 5 سانتي متر ميباشد و به همين دليل در اكثر فروشگاه هايي كه درب فروشگاه به سمت ديوار باز ميشود، بدون محدوديت( در پشت درب ) قابل نصب است. پايه فلزي اين گيت به نحوي طراحي شده است كه پس از پيچ شدن به زمين، اجازه ميدهد تا شيشه سكوريت پيچ شده بر روي آن پس از برخورد شديد، تا كمتر از 20 درجه تكان بخورد تا ضربه آني، باعث شكست ناگهاني شيشه نشود. در واقع ضربات شديد به نوعي انرژي تبديل ميشود كه باعث نوسان شيشه (و نه شكست آن) شود. علاوه بر آن، رنگ مشكي گيت باعث ميشود كه گيت ها براي افراد در هنگام عبور و مرور قابل ديد باشد تا از برخوردهاي سهوي جلوگيري شود. همچنين رنگ مشكي اثر رواني بالاتري در ارتباط با القاي ايمني و امنيت به افراد، نسبت به ساير رنگ ها دارد. رنگ هاي جذاب اين گيت و بازتاب نورهاي اطراف در آن باعث شده است علاوه بر اينكه گيت، كار محافظت از فروشگاه را انجام ميدهد، مكمل دكوراسيون فروشگاه هم باشد. ويژگي مهم گيت IMG1 آن است كه ظاهر اين گيت (با توجه به جنس شيشه) پس از گذشت سالها تميز و نو به نظر ميرسد زيرا ” خش ” و خطوطي كه ممكن است در اثر رفت و آمد افراد و يا تميز كردن بر روي برخی بدنه های دیگر بيفتد، بر روي شيشه تاثير نميگذارد و بدنه پس از گذشت سالها همچنان صاف و براق باقي خواهد ماند. گیت-SWG-گیت-ضد-سرقت-فروشگاهی-دزدگیر-گیت-دزدگیر-السی-وایکیکی فاکتورهای مهم در عملکرد بهتر گیت دزدگیر فاکتورهایی که در عملکرد هر چه بهتر گیت دزدگیر موثر هستند عبارتند از:
  • عرض پوشش‌دهی گیت
  • سرعت در تشخیص عبور تگ لباس
  • تشخیص عبور تگ یا لیبل از زوایای مختلف
  • نویزپذیر نبودن
  • عدم تداخل فرکانس
  • امکان نصب در اماکن مختلف
  • تعداد آنتن گیت
  • امکان استفاده در فروشگاه‌های دارای کالاهای فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت دستگاه
  • زیبا بودن ظاهر دستگاه
  • و …
  علاوه بر این فاکتورها، یک گیت دزدگیر هنگامی بهترین عملکرد را خواهد داشت که از تگ‌ها و لیبل‌های مناسب برای پیشگیری از سرقت کالا استفاده شود. به عنوان نمونه هر چه سیم‌پیچ و خازن به کار رفته در یک تگ RF که باعث ایجاد میدان مغناطیسی می‌شوند، بزرگ‌تر باشند، این تگ بهتر توسط گیت تشخیص داده می‌شود. پس به طور کلی تگ‌ها و لیبل‌ها مکمل گیت دزدگیر هستند و کارایی و کیفیت آنان نمی‌باید نادیده گرفته شود.

تاریخچه برند ایمن موج

ایمن موج یکی از شرکت های موفق ایرانی است که با مجموعه ای متخصص و کار آزموده در حال تولید و عرضه محصولات ضد سرقت فروشگاهی می باشد. در این راستا همواره با کسب تقدیرنامه ها و استانداردهای جهانی موفق به حرکت در مرز تکنولوژی جهانی گردیده است. درک نیاز دزدگیرها و لوازم جانبی آن ها موجب هدف قرار دادن تامین این نیاز از سوی شرکت دانش بنیان ایمن موج گردیده است. البته شایسته سالاری و توانمندی کارشناسان و متخصصان این عرصه موجب شکوفایی این برند گردیده است. این امر به اندازه ای مهم تلقی می شود که به جرات می توان محصولات ایمن موج را در مقام دست برتر درمقایسه با سایر برندهای خارجی قرار داد.  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 12,152
  • بازدید کلی : 56,516
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین