loading...

پدرو رودریگز

کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی یا پوستر دیواری یک نوع دیوارپوش است که روی آن طرح بزرگی وجود دارد و بخاطر سهولت در نصب روی دیوار، طرفداران بیشتری دارد. کاغذ دیواری پوستری با کاغذ دیواری معمولی از ن

اصلی‌ترین ویژگی‌های کاغذ دیواری پوستری

Modir بازدید : 249 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 : 0:45 نظرات (0)
کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی یا پوستر دیواری یک نوع دیوارپوش است که روی آن طرح بزرگی وجود دارد و بخاطر سهولت در نصب روی دیوار، طرفداران بیشتری دارد. کاغذ دیواری پوستری با کاغذ دیواری معمولی از نظر جنس و طرح متفاوت است. کاغذ دیواری پوستری را برای هر فضایی می‌توانید استفاده کنید؛ چرا که تنوع تصاویر بالایی دارد و با هر مکانی می‌توانید طرح متناسب پیدا کنید. بهترین مکان برای نصب یک کاغذ دیواری پوستری اصلی‌ترین دیوار منزل است، مثلا در سالن پذیرایی بهترین گزینه، بزرگترین دیوار یا دیوار پشت تلویزیون است. در این مطلب درمورد ویژگی‌های کاغذ دیواری پوستری، نحوه تمیز کردن و مراقبت از آن و به طور تخصصی‌تر کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی صحبت خواهیم کرد.

اصلی‌ترین ویژگی‌های کاغذ دیواری پوستری

طرح متنوع عدم ترک خوردگی بعد نصب روی دیوار یکپارچگی طرح و نمای زیبا نصب آسان طول عمر بالا قیمت کاغذ دیواری پوستری قیمت کاغذ دیواری پوستری به طور کلی به عواملی ازجمله نوع و جنس کاغذ استفاده شده، نحوه چاپ کاغذ دیواری پوستری بستگی دارد. اما عوامل دیگری هم در قیمت کاغذ دیواری پوستری تاثیر دارند. عواملی ازجمله: ضد آب بودن کاغذ دیواری پوستری که از آن با قابل شستشو بودن هم یاد می‌شود میزان ضخامت کاغذ دیواری پوستری عرض چاپ کاغذ دیواری پوستری نوع چاپ کاغذ دیواری پوستری طرح و کیفیت طرح

پوستر دیواری چیست؟ کاغذ دیواری پوستری دکوپیک با نقوش اسلیمی، مناسب برای منازل ایرانی

استفاده از سبک‌های سنتی ایرانی علاوه‌بر نشانی از‌ اصالت، آرامش و انرژی خاصی به محیط منزل می‌بخشد. طراحی داخلی ایرانی‌ها دارای تاریخچه‌ای طولانی است و پشت هر طرح و رنگ آن یک مفهوم و فرهنگ وجود دارد. از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین طرح‌های ایرانی، می‌توان به نقوش اسلیمی اشاره کرد که در جای جای ایران استفاده شده و علاوه‌بر پارچه‌ها، به طراحی داخلی منازل هم راه پیدا کرده است و روی وسایل و دکوراسیون خانه دیده می‌شود. جالب است بدانید که از نقوش اسلیمی نه‌تنها در ایران بلکه در کشور‌های دیگر هم استفاده می‌شود. استفاده از این طرح را در کاغذ دیواری پوستری هم شاهد هستیم. در همین راستا شرکت دکوپیک برای ارج نهادن به نقوش اصیل ایرانی اقدام به تولید و ارائه کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی کرده است.

در انتخاب طرح کاغذ دیواری پوستری به این نکات توجه کنید

هنگام خرید کاغذ دیواری پوستری بعد از انتخاب جنس، انتخاب طرح مورد اهمیت است. انتخاب طرح کاغذ دیواری پوستری بستگی به محیط نصب دارد و امری سلیقه‌ای است اما نکاتی در این زمینه وجود داردکه بهتر است رعایت کنید. برخی از این موارد عبارت اند از: اگر فضای شما کوچک است بهتر است از تصاویری که عمق دارند استفاده کنید. این تصاویر باعث می‌شوند فضای مورد نظر بزرگ‌تر جلوه کند، هرچقدر رنگ کاغذ دیواری پوستری روشن‌تر باشد، زیبایی بیشتری به منزل می‌دهد پس بهتر است از خرید رنگ‌هایی با زمینه مشکی و تیره خودداری کنید. طرح‌ را متناسب با نوع دکوراسیون منزل انتخاب کنید. برای دکوراسیون مدرن، طرح مدرن و برای منزلی کلاسیک یا سنتی بهتر است از طرح‌های سنتی استفاده کنید که یکی از بهترین طرح‌ها برای این نوع دکوراسیون کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی است. یکی از ترفندهای انتخاب صحیح طرح کاغذ دیواری پوستری، انتخاب طرح متضاد با قالی و فرش است. اگر قالی یا فرش شما طرح گرد یا هندسی دارد، بهتر است طرحی ساده با خطوط عمودی یا افقی انتخاب کنید. کاغذهایی که طرح افقی دارند، زیبایی خاصی به فضا می‌بخشند. اگر به طرح‌های سنتی و دکوراسیون سنتی علاقه دارید، کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی یک پیشنهاد خوب برای شما خواهد بود.

کاغذ دیواری پوستری را به چه صورت می‌توان تمیزکرد؟

کاغذ دیواری پوستری حجم زیادی از رطوبت را نمی‌تواند تحمل کند، یعنی نمی‌توان آن را با شلنگ آب شست! با یک دستمال نرم و مرطوب و با کمی مواد شوینده سبک مانند چند قطره مایع ظرفشویی حل شده در آب، کاغذ دیواری پوستری را می‌توانید تمیز کنید. به هیچ وجه از دستمال های زبر، دستمال کاغذی، کاردک و یا سیم ظرفشویی برای تمیزکردن کاغذ دیواری پوستری استفاده نکنید که باعث خش افتادن روی آن می‌شود. به هیچ وجه از مواد شوینده قوی از جمله جوهرنمک، سفید کننده، استون، تینر، بنزین و… استفاده نکنید. کاغذ دیواری پوستری یا پوستر دیواری یکی از انواع دیوارپوش‌های جدید است که دارای طرح بزرگ و پیوسته است و مزایای بسیاری دارد ازجمله سهولت در نصب روی دیوار، طرح‌های متنوع، عدم ترک بعد از نصب و عمر و دوام بالا. امروزه معماران علاقه زیادی به بکارگیری سبک سنتی، هنرهای ایرانی اصیل و المان‌های مربوط به دکوراسیون داخلی ایرانی پیدا کرده‌اند. به همین علت دکوپیک اقدام به توزیع کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی کرده تا بتواند با این سبک از کاغذ دیواری و پوستر دیواری، زیبایی را به منازل شما بیاورد. در همین راستا دکوپیک اقدام به فروش پوستر دیواری با طرح سنتی کرده است. در این مطلب اطلاعاتی درمورد خرید پوستر دیواری با طرح سنتی، قیمت کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی، نگهداری از آن، استفاده از آن در چیدمان منزل و فروش پوستر دیواری با طرح سنتی در اختیار شما قرار خواهیم داد. [caption id="attachment_6319" align="aligncenter" width="747"]پوستر دیواری چیست استفاده از پوستر دیواری برای دیوار پشت تلویزیون[/caption]

چرا از کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی استفاده کنیم؟

اگر به سبک سنتی و دکوراسیون سنتی علاقه دارید این امکان برای شما وجود دارد که دیوارپوش خود را هم سنتی انتخاب کنید و با انتخاب کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی دکوراسیون سنتی شما تکمیل و چشم‌نواز خواهد شد. از آن‌جا که هر طرح سنتی نماینده‌ی یک فرهنگ و اصالت است شما با انتخاب طرح مورد نظر می‌توانید در فضای مدرنیته امروز زنده کننده‌ی اصالت و فرهنگ دیار خود باشید. طرح‌های سنتی متنوعی در کاغذ دیواری‌های پوستری وجود دارد، از جمله طرح نستعلیق، طرح‌های اسلیمی، بناهای تاریخی، میناکاری، نگارگری و… برای افرادی که دوست دارند خاطرات گذشته را زنده کنند و در فضایی سنتی و با آرامش زندگی کنند، پوستر دیواری با طرح سنتی انتخاب خوبی برای تکمیل این فضا خواهد بود. پوستر دیواری با طرح سنتی را می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد حتی در اماکن مذهبی. اگر دوست دارید طرح‌هایی مشابه کاشی‌کاری‌های سنتی داشته باشید بهترین انتخاب برای شما استفاده از طرح کاشی کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی است.

سفارش و انتخاب طرح برای پوستر گل

اگر شما هم علاقه به استفاده از پوستر گل در خانه خود دارید باید بدانید که پوستر گل یکی از عمومی ترین پوسترهاست که توسط مشتریان استفاده می شود چرا که پوستر گل قابلیت نصب در آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خوب و یا حتی در نقاط دور از رطوبت سرویس بهداشتی را دارد. در هنگام تهیه پوستر گل، هم می توانید آن را به طور آماده خریداری کنید و هم اینکه طرح جدید سفارش دهید. در حالت اول هزینه شما پایین تر است ولی باید اندازه دیوار شما بزرگتر از پوستر انتخاب شده باشد. در حالت دوم شما می توانید طرح مورد دلخواه خود را سفارش دهید و از طرفی، پوستر گل خود را به طور کامل روی دیوار یا سقف خود، ست کنید. پیشنهاد ما به شما برای استفاده از پوستر گل در پذیرایی، پوستر سه بعدی است چرا که بسیار واقعی تر از پوستر دو بعدی خواهد بود و زیبایی زیادی برای شما و مهمانان خانه، ایجاد خواهد کرد. در پایان باید بگوییم که دکوراسیون خانه شما از لحاظ روانشناسی تأثیر زیادی بر اعضای خانواده خواهد داشت و نمی توان به سادگی آن را ندید گرفت. دکوپیک تولید کننده محصولات نوین دکوراسیون در ایران، می تواند به شما در انتخاب و طراحی طرح برای پوستر گل خود، مشاوره دلسوزانه ای ارائه دهد. شما می توانید با دکوپیک در مورد محل نصب پوستر دیواری و اینکه چه گلی مناسب خانه شماست، مشاوره نمایید. کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی چگونه طرح‌هایی دارد؟ پوستر دیواری با طرح سنتی شامل طرح‌های متنوعی ازجمله کاشی کاری‌های قدیمی، نمایی از کاروانسراها، طرح‌هایی از نقوش اسلیمی، میناکاری، بناهای تاریخی عمق‌دار، طرح‌هایی برگرفته از شاهنامه و… تشکیل شده است. برای استفاده در منزل می‌توانید از طرح‌های پیوسته استفاده کنید. مانند یک نوشته نستعلیق یا طرحی از یک بنای تاریخی. طرح‌های سنتی این پوستر دیواری برای استفاده در مکان‌هایی ازجمله رستوران‌های سنتی، کافی‌شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها هم کاملا مناسب است.

نکاتی برای چیدمان متناسب با کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی

اگر از کاغذ دیواری پوستری سنتی با طرح سنتی شلوغ استفاده می‌کنید و می‌خواهید با چیدمان باعث به چشم آمدن آن شوید می‌توانید فضا را با اشیا و دکورهای تزئینی کوچک و ساده و تا جای ممکن سنتی بیارایید که طرح پوستر دیواری را تحت تاثیر قرار ندهید و چیدمان هماهنگ با این طرح باشد. وجود یک آینه با طرح قاب سنتی و یا چراغ‌هایی به شکل فانوس هم می‌تواند برای جلوه بهتر دیوار کمک کند. همچنین فضاآرایی با گلدان‌های گل طبیعی هم بسیار متناسب با این طرح پوستر دیواری است.

نحوه‌ی تمیز کردن کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی

برای تمیز کردن پوستر دیواری با طرح سنتی از یک دستمال نرم و مرطوب و کمی مواد شوینده سبک غیر اسیدی استفاده کنید. می‌توانید از چند قطره مایع ظرفشویی حل شده در آب، استفاده کنید. دستمال‌های زبر، دستمال کاغذی، کاردک و یا سیم ظرفشویی را کنار گذاشته و تنها از یک دستمال نرم استفاده کنید. بعد از تمیزکردن هم بهتر است با یک دستمال حوله‌ای نم روی آن را بگیرید. بهترین شیوه برای تمیز نگه داشتن کاغذ دیواری پوستری با طرح سنتی گردگیری هفتگی یا حداقل ماهانه آن است. با این کار دیگر آلودگی روی کاغذ دیواری تصویری ننشسته و تثبیت نمی‌شود که نیاز به شستشو پیدا کنید. همچنین از کدر شدن و ازبین رفتن جلا و نمای کاغذ دیواری پوستری خود جلوگیری می‌کنید.

فروشگاه دکوپیک

دکوپیک ارائه دهنده انواع ست‌های هنری با طرح‌های جذاب است که در زیباسازی دکوراسیون داخلی نقش مهمی ایفا می‌کنند. تجهیزاتی که دکوپیک تولید و عرضه می‌کند، عبارتند از: پرده، کاغذ دیواری تصویری، کفپوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه‌ای دکوراتیو. تنوع طرح و رنگ محصولات این فروشگاه امکان دکوراسیون دلخواه شما را فراهم می‌کند. البته لازم به ذکر است دکوپیک همواره بهترین قیمت‌ها را برای جلب رضایت مشتریان مد نظر قرار می‌دهد. پوستر دیواری طرح کودک و نوجوان با جذاب‌ترین طرح‌ها در رنگ‌بندی شاد و متنوع، یکی از محصولات دوست‌داشتنی است که دکوپیک با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.

پوستر دیواری سری لوکس 2018 کدwp-lux-219 کنار میز ناهارخوریراهکارهای افزایش طول عمر کاغذ دیواری پوستری

برای پاکسازی لکه‌ها از رویکاغذ دیواری پوستری از آب‌ ولرم و محلول ملایم استفاده کنید .بعد از پاک کردن لکه حتما با دستمال حوله‌ای تمیز و خشک، نم آن را بگیرید تا زودتر خشک شود. از اسفنج‌های نرم برای پاک کردن لکه استفاده کنید و سیم ظرفشویی را کنار بگذارید. در طول هفته یک‌بار سعی کنید به گردگیریکاغذ دیواری پوستری بپردازید. چرا که در اثر ماندن طولانی‌مدت گردوغبار روی کاغذ دیواری پوستری آلودگی تثبیت شده و پاک کردن آن‌ها سخت خواهد شد و شفافیت کاغذ دیواری پوستری را ازبین خواهد برد. گاهی اوقات با لکه‌هایی روبه‌رو خواهید شد که هرچه تلاش به پاک کردن‌شان کنید پاک نمی‌شوند. این لکه‌ها را نادیده بگیرید چراکه در اثر سابیدن بیش ازحد ممکن است حجم لکه روی دیوار بیش‌تر شود و یا بافت کاغذ دیواری پوستری را ازبین ببرید. فروشگاه دکوپیک دکوپیک تولیدکننده محصولات نوین دکوراسیون داخلی است که در زمینه‌ی تولید انواع پرده،کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل ، کف‌پوش اپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه ای دکوراتیو فعالیت دارد. دکوپیک این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید پرده، کوسن، رومیزی، آباژور، رانر، مبلمان و حتی کاغذدیواری منزل را بصورت ست‌های هنری و اختصاصی انتخاب کنید. مشاوران و تکنسین‌های دکوپیک در مسیر ایجاد تغییرات چشم‌گیر، زیبا و اقتصادی منزل‌تان در کنار شما خواهند بود و شما می‌توانید در هرمرحله‌ای و هرجا که نیاز داشتید از مشاوره مهندسان و کارشناسان دکوپیک استفاده کنید. کاغذ دیواری پوستری با نقوش اسلیمی مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی دکوپیک سفارش دهید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 1,019
  • بازدید سال : 12,084
  • بازدید کلی : 56,448
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین